Mitt i natten

Jag har alltid funderat på vad folk verkligen gör mitt i natten.
Sover alla?
Nej det tror jag inte, jag sover ju inte varför skulle alla andra göra det då?

Just nu sitter jag här och kollar på One Tree Hill,
igår vid denna tiden sydde jag en klänning. (skit ful/kul)

I denna bloggen kommer ni bara få läsa natt inlägg, om ni läser dom på natten eller dagen efter det får ni sjävla bestämma men jag skriver dom på natten.

Jag är en nattuggla, älskar att vara vaken länge och sova länge.
Det är på natten jag är som mest kreativ och får gjort mest.
Jag städar, syr, pluggar(när jag gick i skolan) och allt som man inte får gjort på dagen.
När jag är hos kompisar blir det väl mest spela spel på datorn eller kolla på tv.

Jag är arbetslös så därför gör det inte mig något att vara vaken hela natten.
Ända problemet är ju när man ska ringa viktiga samtal, vaknar vid 1-2 och personen man söker är har gått för dagen. Därför brukar jag ringa samtalen tiden och sen gå coh lägga mig igen för vad ska jag göra uppe om jag är snortrött och ändå inte har något att göra?

Som idag, vaknade vid 9 för att sedan snoza telefonen till 2.
Det kan man bara göra om man är arbetslös vilket det inte är kul att vara.
Jag söker jobb, jag sover ju för mycket och missar så himla mycket.
Men jag har inga pengar så jag kan inget göra så jag kan lika gärna sova bort min tid.
Håller ni inte med?

Sjävlklart inte för det låter inte logiskt och är inte det heller.
Men jag kommer bara inte upp ur sängen på morgonen och det handlar inte om att jag sitter här för länge för jag är ändå lika död på morgonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0