Oh no i stuck

Jag är fast här, vid datorn, som vanligt.
Fastnade vid massa foto-sidor.
Älskar sånt så nu har jag lärt mig vad man får fotografera och hur man får använda det.
Ganska kul faktiskt...


För ett par veckor sedan var det en man som filmade inne på H&M och det är förbjudet.
En som jobbade där gick efter honom och tvingade honom att ta bort filmen som var till hans blivande fru.
Nu läste jag på denna sidan att den ända som kan tvinga dig att ta bort din film är en åklagare.
Alltså även om du filmar eller fotograferar på förbjudet område kan ingen ta din kamera ifrån dig eller ta bort det.
Tänk på det och stå på er.

Detta ska mamma få höra, det var på hennes jobb det hände!
hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0