Sikken GEEK!!!

Såg världens geekigaste logg inlägg på facebook alldeles nyss.
Någon som läser ***** och vill diskutera?

Och så kom jag på att det är nästan sån jag är.
HAHAHAH.
Jag attackerar speciellt mina systrar med böcker och om någon frågar om jag har en bra bok måste jag leta upp de 15 bästa och trycka dom i famnen på dom och tvinga dom att läsa dom för dom är så jävla bra. Och kommer det någon gång någon som vill diskutera en bok jag har läst så är jag inte sen att säga min åsikt.

Jag och pappa såg även Davinci koden på bio när vi precis läst ut den.
Jag och min storasyster gick och såg allt för min syster för att vi båda läst boken.
Det samma gäller i taket lyser stjänorna.

I alla tre fallen så stämmer filmerna inte över med böckerna och jag reagerar och måste diskutera det med den jag sett filmen med och alla andra som frågar hur filmen var och även dom som ser filmen 100 år efter och som jag redan har attackerat med mitt hat mot regisörerna som inte kan HA EN RÖD BIL SOM DET STÅR I BOKEN UTAN MÅSTE HA EN VIT.... (Davinci koden)

Jaa ni förstår...
Jag var nära på att dö av garv när jag läste det men BUSTED som jag är så garvar jag ändå för jag är en sån jävla geek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0