Sov nu lilla gosepojk än så är det natta

Min låtsas lillebror, 8 år, ropade på mig och frågade om det regnade ute?
Jag gick in till honom på hans rum och sa att det nog inte gjorde det.
Lillebror: Nej för det låter inte som det men kommer det göra det imorgon(påmorgonen).
Jag: Det kan det göra, det behöver ju inte regna nu för att det ska göra det imon, det kan ändras.
Lillebror: Jaha, men när är det morgon pch jag ska gå upp?
Jag: Klockan är 2 så det är ca 5 timmar kvar så nu måste du sova.
Lillebror: Jag går upp klockan 7. God natt

Då var klockan 3.

Nu ropade han igen.
03:34

Lillebror: Maaaajaaaa
Jag: Jaa vad är det?
Lillebror: det låter som om någon går där ute.
Jag: det är säkert brevbäraren
Lillebror: Nej vid tvn
Jag: Neeeej, och så gick jag ut och visade honom och sa att nu fick han faktiskt sova för han skulle upp snart och nu skulle faktiskt jag också gå och lägga mig.


Fast det ska jag inte.
Ett avsnitt till av One Tree Hill hinner jag med.
Är på avsnitt 6 nu.
Ohhh detta är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0